sunnuntai 3. elokuuta 2014

VASTAUKSET

  Kyllä mää muutaman kysymyksen tohon kysymyspostaukseen sain, niin vastaanpas niihin nyt kun on aikaa.

Harrastikko minkäänlaista seksuaalista kosketusta? - No enhän mä ny sellasia:D

Mikä oli ensimmäinen ajatuksesi Suomeen päästyäsi? - Ihan ekaa en muista, mutta lentokoneesta näky ainaki paljo vihreitä puita ja harmaita teitä ja autojen rekisterikilvet oli tosi isoja!

Mikä oli ensimmäinen asia, jonka sanoit suomeksi? :) - Hömm sitäkään en muista oikein, lensin parin muun suomalaisvaihtarin kans ja puhuttiin koko ajan englantia, mutta varmaan tervehdin sit kentällä perhettä...

Mitkä oli sun maatoiveet? - Ykkösenä USA, sit Australia, sit Kanada ja neloseks meinasin ensi laittaa Etelä-Afrikan, mutta yhden maista piti olla ei-englantia-puhuva, eikä iskä tykänny Etelä-Afrikasta, niin laitoin sit Japanin:Dd

Millanen oli kulttuurisokki ku tulit Suomeen vai oliko sellasta? - Suomalaiset tavat, esim. ravintolas ruuan tilaaminen oli kauheen epäkohteliasta ja tönkköä ja suomalaiset oli tosi hiljasia, eikä yhtää mitää small talkia. 

Oositko jääny viä toiseksi vuodeksi vai kaipasikko jo kovaa Suomeen? - Eeemmä varmaan, on se kiva olla takas Suomessa, mutta kyllä mä vähintään käymään Amerikkaan takas haluaisin!

5 parasta asiaa Amerikas joita ei Suomes oo? Entä toisin päin? - Amerikas 1. paljo kaikkia hedelmiä ja muutenki ruoka, 2. nyt ku opettelee tota autoa ajaan niin olis ihan jees, että kaikki autot olis automaattivaihteisia, 3. halpoja vaatteita, 4. mun puhelin toimi kunnolla, 5. no siis kokonaisuutena ku aattelee, niin paljo mielummin matkustelisin ympäri Amerikkaa, ku Suomea..:D Sit Suomes 1. ruisleipä, 2. Suomen kieli, 3. se, että on Huli ja Vili ja saa halia kissoja aina ku haluaa, 4. jos se nyt joskus toimis, niin mulla on mun Derbi, 5. kesäillat jatkuu pitkälle yöhön, eikä kerkee tulla kauheen pimeetä, ennen ku aurinko taas nousee!

Tuliko missään vaiheessa vuotta sellanen olo et haluisit palata heti takas Suomeen? - No ei nyt mitää itkupotkuraivari-koti-ikävää, mutta aina välillä oli sillee, että voi ku olis jo takas..

Hassuinta mitä amerikkalaiset luuli/kuvittteli Suomesta? - Oon varmaan maininnu tän jo moneen kertaan, mutta paras kysymys oli, että onko suomalaisnaisilla kuukautisia..:D

Puhutko viä vaistomaisesti englantia vaikka oot taas Suomessa? - Viimeks tänään piti hetki miettiä, että kuinkas "make sure" meneekää suomeksi, ku ei ny voi sanoa "tehdä varmaksi", mutta kyllä yleensä nykyään jo suomi ihan hyvin menee:)

Sit nää kaks ei oikein ollu vaihtoon liittyviä, eikä varmaan tarttis tänne vastata, mutta menee ny:

Miten toi sun niska menee tossa kuvassa? 8 D laskee jyrkkänä alas, onko se sijoiltaan? - Öö en nyt kyllä näe, että mitä tarkotat, mutta ei kai se sijoiltaan oo?:D

Ja onko sun kulmille tehty jotain? :( - No siis oonhan mä niitä nyppiny, mutta muuten niissä ei oo mitää..

  Että siinä ne. Mä oon nyt tässä vähän miettiny, että tää blogi olis varmaan aikalailla tässä, koska kotona oon jo melkein kuukauden ollu, ja vaihtoblogiksihan tää perustettiin. Muuten blogiinkirjotustakaan en ajatellu jatkaa, jos joskus vielä innostuu, niin ehkä mä luon sit kokonaan uuden blogin, mutta en nyt varmaan ainakaa ihan hetkeen. Mutta mä haluan sanoa ison kiitoksen kaikille, jotka on tätä vuoden aikana jaksanu lukea ja kommentoida, ja jos se ei oo vielä tullu selväksi, niin mahtava vuosi oli, ja kannattaa muidenki lähteä vaihtoon. Mä kiitän ja kumarran ja poistun. 

4 kommenttia:

  1. MITÄ, ei kai se TOSISSAAN luullu ettei suomalaisilla olis kuukautisia XDXD? mä oon niiiiiiin pettynyt amerikkalaisiin, olin jo entuudestaan.... miten jotkut voi olla niin tyhmiä? jotenki vaikea uskoa, että esim. afrikkalainen, kiinalainen tai venäläinen kysyis samaaa, amerikkalaiset on jotenki niin, ääh, no, "onko suomessa jääkarhuja ja eskimoja? " vittu on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, luuli se:D Ja no siis onhan kaikilla kansoilla varmaan noi tyhmemmätki edustajansa, mutta jotenki tuntuu, että amerikkalaisilla niitä on vielä vähä normaalia enemmän...:Dd

      Poista
  2. kiitos tästä vuodesta!

    VastaaPoista